Support

Support

Livstids support - Du växer med oss!

Vi vet att din och er tid är dyrbar!

Inget är mer frustrerande än när funktioner och hanterandet inte fungerar som man önskar, eller när man inser att ” Vi ” måste uppdatera eller införa en ny rutin eller policys men har snålt med tid just nu.

Vi gör jobbet - din extra medarbetare.


Vanliga frågor

- Gå till flik Användare i menyn till vänster. Klicka på ögat till höger om den användare där du vill lägga till dokument. Skrolla ner och klicka på Lägg upp dokument. Du kan även vilken typ av dokument du vill lägga upp.

- Gå till fliken Media och ladda upp din pdf. Klicka på knappen kopiera länk. Gå till den sida där du vill lägga in din pdf. Skriv namnet på ditt dokument, markera texten och klicka på ikonen Infoga länk i menyn ovan. Klistra in länken i adressfältet och tryck OK.

- Det beror troligen på att du satt för få tecken, prova med ett lösenord på minst 6 tecken.

-Klicka på den konversation/chat du vill se på, klicka på kugghjulet upp till höger.

- Gå till fliken Media. Ladda upp den bild du vill infoga. Gå till den sida där du vill placera din bild. Placera muspekaren där du vill placera bilden. Klicka på ikonen Bild i menyn ovan och välj den bild du vill lägga till.

- Gå till fliken Innehåll och välj Sidor, klicka på pennan bredvid den sida du vill redigera. Gör dina ändringar och glöm inte att klicka på Uppdatera.

- Gå till fliken Användare, klicka på knappen Skapa användare och lägg till uppgifterna för den nya användaren, personnummer behöver läggas till för att användaren ska kunna logga in med mobilt bank id. Glöm inte att klicka på Skapa användare när du är klar

- När du skapar ett inlägg hamnar det på sidan inlägg och sparas där, den kan vara nyhetsbrev eller annan viktig information. En pushnotis däremot används oftast för korta meddelanden som t.ex Kom ihåg mötet i eftermiddag och liknande.

- Det beror förmodligen på att användaren inte godkänt att ta emot pushnotiser, om du går till fliken Pushnotiser och klickar i fältet Mottagare ser du vilka som god att ta emot pushnotiser.

Detta beror troligen på att användaren redan finns med i Smart Hamster hos någon av våra andra kunder. Kontakta support så hjälper vi till att lösa detta.

Support

Enkelt ringer du oss med vad det än må vara så hjälper vi dig med allt som rör Er medarbetarportal. Har ni nya rutiner som ni vill ha på plats, eller något nytt formulär som skall ingå i er verksamhet? Vi fixar!

Ni växer och nya medarbetare kommer på plats?

Vi hjälper dig med all support och uppdaterar löpande er medarbetarportal så att den alltid är update, alla dagar året runt.

Vi stöttar och hjälper dig helt utan kostnad! Allt ingår i ditt abonnemang.

Ring oss på 0702-198 30 07 eller maila [email protected]